Red cups verkopen in een design webshop

Steeds vaker wordt er bij succesvolle webwinkels gekeken naar het gedrag van de bezoeker; hoe gedraagt hij of zij zich en waar loopt de bezoeker vast en haakt hij derhalve af? Aan die bottlenecks moet vervolgens gewerkt worden om zo de conversie te verhogen. Bij de webwinkel van Red Celebration, verkoper van de populaire red cups, wordt daar op dit moment veel naar gekeken.

De aangestelde marketeer voor Red Celebration noemt het design van een webshop de basis van een goede webshop. De website waar de red cups op worden verkocht is daar een goed voorbeeld. De website ziet er strak en verzorgd uit. Dit schetst direct een betrouwbaar en professioneel beeld. Dit wordt steeds belangrijker omdat mensen gaan vergelijken. Hierbij kijken ze dan ook naar het uiterlijk van de webshop om het goede gevoel te krijgen. Dit goede gevoel wordt op de website van de verkoper van beer pong cups zeker gecreëerd. Mooie, strakke afbeeldingen en passende kleuren horen hier dan ook zeker thuis in het design van een goede website.

Denk van tevoren na over je design

Mocht je een website of webshop willen maken waar conversie een belangrijke rol speelt, dan is het goed om van te voren na te denken hoe je het design en conversie goed kunt laten matchen om zo een optimaal rendement te bereiken. Belangrijke facetten hierin zijn onder andere:

  • Laat zien waar je voor staat – bied de klant dus een oplossing
  • Bied voldoende mogelijkheden om door te klikken – voldoende buttons
  • Laat je unieke verkooppunten (USP’s) duidelijk terug komen op de shop/ website
  • Creëer een gevoel op de website

Geïnteresseerd?

Geïnteresseerd geraakt over conversie optimalisatie voor je website? Denk dan eens na over welke dingen je zou willen verbeteren en kijk of dit aansluit bij de resultaten die je ziet in Google Analytics. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met een van onze specialisten op!

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *